Fyzická ostraha a recepční služby
-
dispečer – určen k obsluze technologií a technických zařízení a ke koordinaci servisních organizací.
-
lobby guard – vhodný do luxusních hotelových komplexů, kde je kladen důraz na maximální kvalitu, nadstandardní společenské chování a jazykovou vybavenost.
-
operační důstojník – dohlíží nad bezpečnostními technologiemi a řídí tým bezpečnostních pracovníků, při krizových situacích koordinuje evakuaci objektu. V případě nepřítomnosti bezpečnostního manažera je schopen fungovat jako jeho zástupce.
-
ostraha v civilu – určená k eliminaci krádeží, zaměřuje se na organizovanou trestnou činnost a odhaluje interní kriminalitu.
-
psovod – proškolený k řádnému ovládání služebního psa, u kterého deklarujeme veškerá potřebná očkování a dokumentaci.
-
recepční – plní úkoly spojené s informačním servisem, kontrolou vstupu do budovy, příjmem a tříděním pošty, agendou office managementu a další dle specifikace klienta.
-
smiling guard (strážce v obleku) – vhodný do administrativních budov, obchodních center a retailu. Musí být komunikativní a vstřícný.
-
strážce – základní úrovní bezpečnostního pracovníka se standardním školením. Konkrétní náplň práce se odvíjí od typu objektu a požadavků klienta.
-
strážce logistika – určen pro řízení a kontrolu logistických procesů v areálech centrálních skladů a logistických provozů, využívá speciální logistických softwarů.
-
strážce ramp – určen pro řízení zásobování na rampách obchodních center, retailových prodejen, hotelů i průmyslových provozù.
-
strážce se zbraní – speciálnì vyškolený bezpečnostní pracovník, který je vybaven střelnou zbraní a ovládá postupy zvládání krizových situací spojených s výkonem ozbrojené služby.
-
zásahová jednotka – mobilní složka ostrahy složená ze speciálnì vyškolených zaměstnanců, která mùže vykrývat několik objektů najednou.
-
zdravotník – Prostřednictvím těchto specializovaných pracovníků zajišujeme zdravotnický dozor při akcích našich zákazníků, podílíme se školicí činností na prevenci úrazovosti zaměstnanců našich zákazníků stejně jako našich vlastních pracovníků.
Správa pohledávek
Zajišťujeme komplexní služby v oblasti správy pohledávek včetně odborného poradenství. Služby poskytujeme na území celé České republiky a vždy dbáme na zachování dobrého jména našich klientů. Nabízíme zejména služby v těchto oblastech:-
analýza bonity a goodwillu obchodního partnera
-
soudní a mimosoudní inkaso pohledávek
-
odkup a prodej pohledávek
-
správa portfolia pohledávek včetně speciálních systémů správy a systémů správy pohledávek nájemců obchodních center a administrativních budov
-
exekuce pohledávek
-
systém správy leasingových pohledávek
-
zajištění pohledávek a systémy prevence
-
analýza a řešení závazků
-
právní servis a podpora
Vymáhání pohledávek
Každá výše dluhu a pohledávky je pro nás zajímavá. Přijímáme pohledávky jak ve výši sto tisíc Kč, tak i pohledávky v milionové výši. Vymáhání dluhů a pohledávek je naší prací a obživou. Vymáhání má předem daná pravidla, na kterých se s klientem dohodneme. Z celkové hodnoty pohledávky si předem stanovíme, jaká činí pro nás provize za úspěšné vymožení dluhu.
Od vás očekáváme veškeré podklady pro úspěšné vymáhání, zejména papírové potvrzení o výši pohledávky s dlužníkem. Z Vaší strany očekáváme seriozní a přímé jednání, které zajistí úspěšné vymožení pohledávky. Z naší strany to je samozřejmost.
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel. 722 699 333